? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 2, 2009

Emmm again...

ok...
skuk jam kat hp aku tunjukkan kol 2.16 am..
td dah ngantok tp skunk dah x ngantok plak..
emmm...
aku nak cite satu kisah la.kalo aku bercerite nanti aku cepat tido.
hehehe...
ok..
once upon a time...
lahirla seorang puteri di dunia ni..
mak n ayah die beri la name die diana sempena dengan name princess diane
yang femes 2...
die dibesarkan dengan sgt elok n ddidik dengan ilmu pengetahuan yang luas...
puteri diana ni jugak cantik dan comel dan lawa dan gebu dan...
hehehehe....

lepas 2 kan...
huaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
nanti la aku sambung...
dah ngantok...
nak tido..
zzzzzz....

p/s:sebeno nye aku ngarut je..
wuhuhuhu.....